გასახდომი პროდუქტები

ჭარბი წონის ერთ-ერთი გავრცელებული მიზეზია არასწორი კვება. ხშირად ჩვენს რაიცონში მონაწილეობს მაღალკალორიული პროდუქტები: ცხიმიანი ხორცი, მაკარონი, შებოლილები.

ფიგურა ტონუსში რომ იყოს, აუცილებელია თქვენს ყოველდღიურ მენიუში ჩართოთ დაბალკალორიული პროდუქტები. მათ მიეკუთვნება ბოსტნეული: ყაბაბი, კომბოსტო, კიტრი, ბოლოკი, სალათა, პომიდორი, სტაფილო, ლობიო, ჭარხალი, ტკბილი წიწაკა, გოგრა, ძალიან ცოტა კალორიაა თევზში, წონაში დაკლებას ეხმარება რძე, კეფილი, უცხიმო ხაჭო, მაწონი.

ჟურნალ “სარკისთვის” მოამზადა აზა გაგოშიძემ

დატოვეთ თქვენი კომენტარი